Forum www.067dc.fora.pl Strona G│ˇwna

Przez to nie było mnie na forum od wtorku .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.067dc.fora.pl Strona G│ˇwna -> OGúOSZENIA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 706
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 17:35, 10 Kwi 2014    Temat postu: Przez to nie by┼éo mnie na forum od wtorku .

Nie biora dla przyjemno┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Regulamin t┼éoczni win to moja ulubiona ksi─ů┼╝ka Irvinga, i podbno te┼╝ doczeka┼éa si─Ö ekranizacji, cho─ç te┼╝ nie widzia┼éam Czesc!
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiaj─ů mnie tylko te dziwactwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ilizarowiczka - dziekuje za s┼éowa otuchy, przyda si─Ö, musze by─ç w pe┼éni sprawna dla rodziny, mam motywacje, dzieci biegaj─ů po domu [link widoczny dla zalogowanych] Nie moglam wiecej dopisac
pozdrawiam Choc obie maja odkurzacze. Często jest to problem zaburzeń gospodarki hormonalnej. witajcie paryzanaki-polanki W ubraniach tez nie ma zadnej roznicy. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny, jestescie tu dluzej wiec pewnie sie orientujecie: dla mnie ta zupa jest ochydna boj─Ö si─Ö troch─Ö bo po tych dw├│ch operacjach lekarz delikatnie m├│wi─ůc spapra┼é robot─Ö, po w dodatku pozosta┼éa mi taka dziura u do┼éu szwu... * kwiaty 3D akrylowe mam tam kupon z Groupona a nistety jeszcze nie korzystalam z tamtejszych uslug...dzieki Dzisiaj by┼éam u Pana Tomka Pietrzyka- rewelacja, polecam wszystkim, jestem baaaardzo zadowolona. .....z soba zrobic/ po raz pierwszy jestem samotny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczymy.

Stabilizacja
[link widoczny dla zalogowanych]
- mierzy tyle co K.
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze drobnego to ostra jazda i napewno nie na 14 dni ktore
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bliscy boj─ů si─Ö by─ç blisko ┼╝eby nie by─ç dalej [link widoczny dla zalogowanych] ┼╗adnych skutk├│w ubocznych no mo┼╝e z wyj─ůtkiem tego , ┼╝e si─Ö wkurzy┼éam na syna i mu si─Ö dosta┼éa umoralniaj─ůca gadka.
Wracam zatem do rozpaczliwego poszukiwania antidotum na te cholerstwa, tym samym solidaryzuj─ůc si─Ö w przera┼╝eniu z innymi Paniami w podobnej sytuacji. Przyda┼éby si─Ö kurs LOreal, mo┼╝e kto┼Ť zna dobr─ů i sprawdzon─ů firm─Ö, kt├│ra udziela rzetelnych - praktycznych kurs├│w ? [link widoczny dla zalogowanych] Czy wiecie mo┼╝e , mo┼╝e kt├│ra┼Ť z Was tak mia┼éa . 1- ha┼éa┼Ťliwo┼Ť─ç! [link widoczny dla zalogowanych]
Bejbi jest z nim dla kasy................ Kazda kobieta w odpowiednim makijazu moze stac sie PIEKNA? ja tego salonu na ligocie nie wspominam za dobrze to co zrobila mi pani Mariola to byla massakra!omijam ten salon szerokim łukiem! zdobienie). Najpierw musisz sie zameldowac,to na pewno. jesli mozesz to wyjasnij bardzo plisss Hello !
[link widoczny dla zalogowanych]
czy one będa potrafiły to samo z makijażem i wlosami zrobić w domu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po wyj┼Ťciu z salonu moja fryzura wygl─ůda┼éa fatalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniec rozmowy
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem na 10 dniu i trac─Ö motywacj─Ö..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
..ma zamiast piersi?
Ja przebiłam sobie pępek w sobotę, czyli 3 dni temu, robiła mi to koleżanka, która najpierw robiła sobie 2 razy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cejrowski to pi*da, przygotowal sie do programu tak zeby ja ponizyc a frytke zaskoczyly po prostu te jego pytania i zd─Öbiala, nie wiedziala co odpowiedziec wiec gadala jakies glupoty . [link widoczny dla zalogowanych] .?
na endokrynologa czeka┼éam 1,5 miesi─ůca, usg 1,5 miesi─ůca 2 tygodnie na biopsj─Ö... nie wierzy┼éam ostrze┼╝eniom kiedy czyta┼éam przed otwarciem. Jak by┼éam dwunastoletni─ů smarkul─ů to proboszcz z parafii babci opowiedzia┼é mi histori─Ö swojego kolegi po fachu. heheh ale mam pytania [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Do Brzoskwinka_27 To co w czystym i zdrowym jelicie jest fizjologiczn─ů norm─ů, w zanieczyszczonym i chorym zmienia si─Ö w patologi─Ö proces├│w fizjologicznych, kt├│re cz─Östo prowadz─ů do powa┼╝nych zmian organicznych. Kole┼╝anka zrobi┼éa mi w szkole,ale w czystych warunkach. pozdrawiam ( ) Jaka┼Ť hybryda straszliwa! Czyta┼éam te┼╝,┼╝e jesli si─Ö powie lekarzowi, ┼╝e to pierwsza wizyta, ┼╝e si─Ö denerwuj─Ö itd., to b─Ödzie bardzo delikatny, b─Ödzie informowa┼é, co b─Ödzie robi┼é i po co. czasami opycham sie tylko po to, zeby zwr├│ci─ç, nie dlatego, ze jestem tak bardzo glodna..
[link widoczny dla zalogowanych]
Do wszystkich wy┼Ťmiewaczy naszych l─Ök├│w:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wrocilam w zeszly poniedzialek poznym wieczorem, powrot smutny jak zawsze, a moze jeszcze bardziej, skoro przed wyjazdem cale popoludnie przeryczalam w domu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz ogl─ůdam i one s─ů talie bia┼ée g─Öste zbite...
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc mam pytanie jezeli posiadam ksiazeczke sanepidowska tylko ze jest zalana czy w sanepidzie zrobia mi duplikat i czy to cos kosztuje ?? Lewatywy ja uwazam, ze sa super, organizm nie musi sam sie meczyc bardzo dlugo z zaschnietym kalem, tylko przy lewatywach i plukaniu okreznicy, wiekszosc z tego schodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najgorzej b─Ödzie jutro moja c├│reczka przygotowuje jakie┼Ť ┼éakocie z okazji Dnia Matki, trzeba si─Ö b─Ödzie jako┼Ť wykr─Öci─ç
dzisiaj mam tak ┼Ťci┼Ťni─Öty ┼╝o┼é,adek,ze nawet nie jestem g┼éodna,dziwne prawda?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
takze Aniu chyba nie warto go oplakiwac...!

Si─Ö wpisa┼éam jako go┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Jeszcze chcialam dodac, ze ten Kurd, ktory ze mna mieszka wydaje sie przesympatycznym czlowiekiem na pierwszy rzut oka, usmiechniety, wesoly, jak i jego koledzy, tylko upokarza swoja dziewczyne na kazdym kroku i w kazdym szczegole, a najchetniej przed kolegami sadzac, ze ona nie rozumie.
e bo po tym jest gorzej ni┼╝ by┼éo. andzik79, moja mama te┼╝ mia┼éa problem z dr─Ötwieniem palc├│w w prawej r─Öce jednak samo jej przesz┼éo w kr├│tkim czasie. M├│j ginekolog po zako┼äczeniu kuracji kaza┼é mi przyj┼Ť─ç na powt├│rne badanie wi─Öc je┼Ťli zastanawiacie si─Ö czy kuracja sie powiod┼éa radz─Ö ponownie wybra─ç si─Ö do ginekologa. Witam kochane po wakacjach! Pewnie jeszcze adidasy nosisz i dresy. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] _id=28845496 Fajne ubranka dla dzieci w ka┼╝dm wieku Mam m─Ö┼╝a,jest wszystko ok ale nie mam kole┼╝anki takiej w┼éa┼Ťnie od kina,kawki czy ploteczek. Jezeli tak jest totwoja kumpele pewnie sie o tym dowie jak on bedzie mosial placic alimenty. w.... [15.03] 08:55 pijawka Nie mog┼éa stana─ç na dwucyfrowej zo┼éza jedna? Pozdrawiam i zycze duzo zdrowka...Ja walcze z przeziebieniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przez miesiac zjechalam grubo ponad 10 kg w sumie 16kg ale czesc z tego to byla woda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie na wszystko dałam pozwolenie, Fryzjerka dłudo ze mna rozmawiala, widziałam ze wszysto było zapisywane, jakies refleksy, odrosty itp, miałam wykonana pielegnacje nawilzajaca i masaz głowy( BAAAAAArdzo przyjemne), ale przede wszystkim podejscie tej Pani, nic mi nie narzucała, ale wlasciwa argumentacja przekonała mnie ze tak bedzie lepiej miała racje!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.067dc.fora.pl Strona G│ˇwna -> OGúOSZENIA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin